Thursday, April 2, 2009

sugar glider aku...


ini lah sugar glider yg telah bertuankan aku...sugar glider ini memiliki enjin 2.0 vtec twin turbo...tidak mempunyai reverse camera tp mampu reverse dgn baik....beliau juga memiliki tahap kecomelan 5 kali ganda dr azila amin...aku buat loan bank nak beli sugar glider ni...loan approve 90% ja so kena tmbh utk byr muka sebyk 10%....beliau amat meminati cerita p.ramlee dan juga suka mendengar lagu dendangan sifu m.nasir...ini kerana lirik2 m.nasir yg puitis dan penuh maksud tersirat....beliau juga pernah memenangi tempat pertama di dalam pertandingan membina istana pasir di langkawi pada 22/6/2008...

disamping itu beliau juga aktif berpersatuan dan menjadi ahli kelab bujang terlajak dan persatuan lumba upih pinang kg pisang.....dia x sombong,pandai berdikari,suka memasak,suka menonton dvd,menari tango,mendengar ceramah politik dan yg plg beliau gemari ialah mengorat wanita bertudng yg bekerja dgn kerajaan....

diakhir kata aku mengharapkan sugar gliderku ini dpt mencurahkan bakti kepada spesisnya apabila dia dewasa kelak..ini akan dpt meningkatkan thp kesedaran sugar glider agar memperbaiki tahap kehidupan mereka...tapi binatang ttp binatang jua..x akan dpt beliau menjadi seorang juruteknik dimana2 agensi kerajaan...aku berjanji akan mendidik beliau menjadi seekor sugar glider yg dihormati kerana mempunyai semangat yg tggi utk berubah from zero to hero...sekian

16 comments:

  1. nape rasa cem sugar glider ni yg tulis berkenaan ang?

    anyway, mek terharu kerana nama mek dipilih utk diabadikan kepada salah sekor natang nie.

    hidup mek jr.

    ReplyDelete
  2. plg beliau gemari ialah mengorat wanita bertudng yg bekerja dgn kerajaan....

    Huh!! memilih sungguh!!! mcm tuan dia jugak la tue!!!

    ReplyDelete
  3. natang ape tu? aku gelik! eeeeee...

    ReplyDelete
  4. huhuhuh..
    love tupai
    can tebuk sana sini..

    ReplyDelete
  5. cutenyer...aku rindu nk teranjang ang!

    ReplyDelete
  6. Ni kalau buat goreng sambal, sedap banget. Lagi sedap kalau makan ngan nasik goreng India, dua ekor boleh habis...

    ReplyDelete
  7. bila dia nak berpasang pasangan :-?

    ReplyDelete
  8. ang la sugar daddy dia kan hehehehe...cayala bukit huhuhu

    ReplyDelete
  9. aku suka ayat2 macam ginih, sungguh manis.

    ReplyDelete
  10. cam hampeesss ayat2 hang..sakit tali pusat aku..cam nak lempang jek muka hang!! hahaha tp geli siakkk ngan menatang tuh

    ReplyDelete